§ 1 Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania sklepu internetowego Cybersolus dostępnego pod adresem internetowym https://zapytaj.onet.pl/Category/002,010/2,16337372,Podacie_jakis_przyklad_adresu.html, zwanego dalej „Sklepem”.
Właścicielem Sklepu jest Cybersolus sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ulicy Piotrkowskiej 257a/U2, 90-456 Łódź, NIP: 7252321463, REGON: 522591818, KRS 0000982598, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, zwana dalej „Sprzedającym”.
Kontakt ze Sprzedającym jest możliwy pod adresem e-mail: kontakt@cybersolus.pl oraz pod numerem telefonu: +48731333733.
Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Sklepu i stanowi załącznik do każdej umowy zawartej pomiędzy Sprzedającym a Klientem.
Klient składając zamówienie w Sklepie oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego postanowienia.
§ 2 Definicje
Na potrzeby niniejszego Regulaminu używa się następujących definicji:
Dzień roboczy: oznacza każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Klient: oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która dokonuje lub zamierza dokonać zakupu w Sklepie.
Konsument: oznacza Klienta będącego osobą fizyczną, która dokonuje zakupu w Sklepie w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Produkt: oznacza towary lub usługi dostępne w Sklepie.
Zamówienie: oznacza oświadczenie woli Klienta złożone drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu, określające m.in. rodzaj i ilość zamawianych Produktów, sposób dostawy i płatności.
Umowa: oznacza umowę sprzedaży Produktów zawartą pomiędzy Sprzedającym a Klientem.
§ 3 Oferta
Oferowane w Sklepie Produkty stanowią ofertę w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego.
Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany oferty Sklepu, w tym do zmiany cen Produktów, wprowadzania lub wycofywania Produktów z oferty, a także przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych.
Informacje o Produktach, w tym w szczególności ich opisy, zdjęcia i ceny, podawane na stronie internetowej Sklepu, stanowią jedynie informacje handlowe i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego.
§ 4 Zamówienia
Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu za pośrednictwem strony internetowej Sklepu.
W celu złożenia Zamówienia Klient powinien dokonać następujących czynności:
a. Wybrać Produkt/y, które chce kupić, dodając je do koszyka.
b. Podać dane do wysyłki i płatności.
c. Wybrać sposób dostawy i płatności.
d. Potwierdzić Zamówienie poprzez kliknięcie przycisku „Zamów”.
Po złożeniu Zamówienia Klient otrzyma na podany adres e-mail potwierdzenie zawierające m.in. numer Zamówienia, dane Klienta, dane Sprzedającego, informacje o zamówionych Produktach, łączną cenę Zamówienia oraz informacje o sposobie dostawy i płatności.
Sprzedający zastrzega sobie prawo do anulowania Zamówienia w przypadku:
a. Podania przez Klienta nieprawdziwych lub niekompletnych danych.
b. Braku dostępności zamówionego Produktu.
c. Nieopłacenia Zamówienia w wyznaczonym terminie.
W przypadku anulowania Zamówienia Sprzedający poinformuje o tym Klienta na podany adres e-mail. W przypadku dokonania przez Klienta płatności za anulowane Zamówienie, Sprzedający zwróci mu płatność w terminie do 14 dni od dnia anulowania Zamówienia.
§ 5 Dostawa
Dostawa Produktów odbywa się na terenie Polski.
Koszty dostawy są uzależnione od wybranego sposobu dostawy i widoczne są na stronie internetowej Sklepu podczas składania Zamówienia.
Dostawa Produktów następuje w terminie do 14 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy.
Sprzedający dostarcza Produkty za pośrednictwem firmy kurierskiej lub przesyłki pocztowej.
Klient zobowiązany jest odebrać Produkty w wyznaczonym terminie. W przypadku braku odbioru Produktów w wyznaczonym terminie, Sprzedający może odstąpić od Umowy i obciążyć Klienta kosztami odesłania Produktów.
§ 6 Płatność
Płatność za Produkty może być dokonywana w następujący sposób:
a. Przelewem bankowym na rachunek bankowy Sprzedającego.
b. Kartą płatniczą online.
c. Gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie Sprzedającego.
Płatność za Produkty powinna nastąpić w terminie do 7 dni od dnia zawarcia Umowy.
W przypadku braku płatności w wyznaczonym terminie, Sprzedający może odstąpić od Umowy.
§ 7 Reklamacje
Klient będący Konsumentem ma prawo złożyć reklamację Produktu, jeżeli jest on wadliwy.
Reklamacja może być złożona w formie pisemnej na adres Sprzedającego lub drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@cybersolus.pl.
W reklamacji Klient powinien podać m.in. swoje dane, opis wady Produktu oraz żądanie dotyczące reklamacji.
Sprzedający rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni od dnia jej złożenia.
W przypadku uznania reklamacji, Sprzedający naprawi wadliwy Produkt lub wymieni go na nowy egzemplarz.
W przypadku braku możliwości naprawy lub wymiany Produktu na nowy, Sprzedający zwróci Klientowi kwotę zapłaconej ceny Produktu.
§ 8 Odstąpienie od umowy
Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od Umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu.
Odstąpienie od Umowy można złożyć w formie pisemnej na adres Sprzedającego lub drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@cybersolus.pl.
W przypadku odstąpienia od Umowy Klient zobowiązany jest odesłać Produkt do Sprzedającego w terminie do 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
Koszty odesłania Produktu ponosi Klient.
Sprzedający zwróci Klientowi kwotę zapłaconej ceny Produktu w terminie do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
§ 9 Dane osobowe
Administratorem danych osobowych Klienta jest Sprzedający.
Dane osobowe Klienta będą przetwarzane w celu realizacji Umowy, w tym w celu wystawienia faktury i wysyłki Produktu.
Dane osobowe Klienta mogą być również przetwarzane w celach marketingowych, w tym w celu wysyłania newslettera, jeżeli Klient wyrazi na to zgodę.
Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, usuwania oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania.
Klient ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.
§ 10 Postanowienia końcowe
Regulamin może ulec zmianie. O zmianach w Regulaminie Sprzedający poinformuje Klientów na stronie internetowej Sklepu.
Ewentualne spory pomiędzy Sprzedającym a Klientem będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedającego.
§ 11 Mały Sklepik z Usługami
W Sklepie dostępny jest Mały Sklepik z Usługami, w którym Klient może zakupić gotowe usługi, takie jak np. wykonanie usługi open graph do opłacenia online.
Zasady zakupu i świadczenia usług dostępnych w Małym Sklepiku z Usługami określają odrębne regulaminy dostępne na stronie internetowej Sklepu.
Załącznik
Wzór formularza odstąpienia od umowy:
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(wypełnić i wysłać w ciągu 14 dni od otrzymania Produktu)
Adresat:
Cybersolus sp. z o.o.
Piotrkowska 257a/U2
90-456 Łódź
Ja/My [imię i nazwisko Klienta], niniejszym odstępuję/my od umowy sprzedaży następujących Produktów:
[nazwa Produktu] [nazwa Produktu] [ewentualnie inne Produkty]Zamówienie zostało złożone dnia [data złożenia Zamówienia].
Produkt został odebrany dnia [data odebrania Produktu].
[Imię i nazwisko Klienta] [Adres Klienta] [Podpis Klienta] [Data]Załącznik
Wzór formularza reklamacyjnego:
FORMULARZ REKLAMACYJNY
Adresat:
Cybersolus sp. z o.o.
Piotrkowska 257a/U2
90-456 Łódź
Ja/My [imię i nazwisko Klienta], niniejszym składam/my reklamację Produktu:
[nazwa Produktu]Zamówienie zostało złożone dnia [data złożenia Zamówienia].
Produkt został odebrany dnia [data odebrania Produktu].
Opis wady Produktu:
[opis wady Produktu]Żądanie Klienta:
[żądania Klienta dotyczące reklamacji] [Imię i nazwisko Klienta] [Adres Klienta] [Podpis Klienta] [Data]